Just be true to who you are

Tjenetjena. Ligger i min säng och borde egentligen sova menmen här får ni några bekännelser om mig.

• Jag verkligen hatar fötter stirrar man på dom för länge så ser dom inte så himla mänskliga ut, typ utomjording haha.

• Saknar min bästis gamla hus i tallis finns så otroligt många minnen därifrån.

• Jag har toalettfobi haha men den börjar försvinna. Kommer ni ihåg dr. Mugg från när man va liten? Jag trodde alltid att han skulle komma upp och bita av mig rumpan haha. Svartemadam ställde också till besvär för mig när jag va liten.

Nej fan nu måste jag sova !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-11-08 @ 12:56:56
URL: http://evelyna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan, ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

2011-11-08 @ 12:57:37
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Sara

Naww de gör jag med! <3

2011-11-09 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0