Shoppingfreak





Åh vad jag älskar kläder! :D Allt de här har jag köpt under månaden oktober, hehe.
Har även hittat den pefekta vinterjackan dyr va den men det var det värt
och köpt mössa, vantar, halsduk o sånt skit som behövs.
De ända som är kvar är skor sen är jag redo för vintern o snön! :) Har fått jeans också.
Jag vet inte hur jag lyckas men de blir alltid hål på dom mellan benen haha.
Och jo jag har vart hos frisören igår. Gjorde de vanliga slingade utväxten och klippte mitt hår.
Fast den här gången blev det kortare än vanligt just för att mitt hår de växer extremt fort.
Mitt hår hade växt ungefär 1 dm på 4 månader är inte det awesome? :D
De vanliga är ju att håret växer 1 cm i månaden, alltså ett år = 12 cm.
But I have found the vitamin who makes my hair grow very fast. ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefina grejer! :)

2011-11-05 @ 21:16:01
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0