Dags för depressionstiden då

Åh vad man är trött då. Har typ legat i soffan och kollat på charmed hela dagen. Förutom matchen och mål i 95:e minuten, helt otroligt. Kan knappt fatta det, om vi vill så kan vi. Fattar egentligen inte ens vad som hände från första början, vi är ju fan bra det gick riktigt fint på början av säsongen men sen hände det nånting, ja vad var det? De slutade tro på sig själva och framförallt de viktigaste att kämpa.
Men nästa år då blir de nya tag.
Måste bara påpeka igen haha fan vad trött jag är. Träffade ju även Mathilda och drog ner till blackmörka Enskede ip och lirade fotboll. Fast de blev ju mest att vi snacka haha du är så underbar sötis du får mig alltid att må bättre. Jag har verkligen världens finaste vänner. Har nu insett varför vissa har så jävla många vänner (a och hur många av dom är riktiga?) dom har aldrig funnit såna vänner som jag som man verkligen kan lita på. Jag har verkligen svårt att bli vän med nya människor för man inser bara sen hur jävla falska dom är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0