Atletica

Hej på er!♥
Var på öppet hus på atletica för ett tag sen.
Och allvarligt talat, det här kommer bli jävligt svårt val.
Atletica verkar vara sjukt bra. Och åh jag orkar inte.
Det kommer nog bli tillslut att jag väljer atletica i alla fall.
Måste bara säga till er som tänker välja kärrtorp.
Det här är speciellt till mina vänner haha.
Ni kommer att få plugga ihjäl er på kärrtorp.
Skolan kanske verkar vara bra, men kan säga att det
var mycket dom döljde speciellt lärarna.
Som verkade vara väldigt falska. Eleverna som gick där sa helt tvärtemot
till vad lärarna sa. Hur som helst börjar man där så kommer
man få plugga arslet av sig. Det kan jag lova er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0