I'll give it a new try

Försöker på nytt igen då, får se om jag kommer lyckas blogga haha. Det här sommarlovet har vart rätt så nice men det har bara precis börjat allt det bästa kommer snart, 7:e juli drar jag till Danmark med världens bästa människor.
Sen i slutet av sommarlovet kommer jag vara borta i Mallis i 2 veckor. Fuck yeah efter lång väntetid fick jag äntligen biljetterna. När ticnet stängdes ner så tappade jag nästan hoppet, sen när jag äntligen kom in stod det att evenemanget stängts ner haha fy och fan vad jag blev arg då. Tillslut fick jag dom äntligen.

Swedish House Mafia

Kommentarer
Postat av: lisa

vem ska du gå med? :D <3

2012-07-01 @ 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0