Från botten till toppen

Den där känslan när man klarat sig igenom ett helvete. Trodde aldrig att jag skulle klara av att göra klart alla uppgifter. Alla kan säkert tycka det är jobbigt med skolan. Men när man satt sig i sådan jobbig situation och har en dag på sig att göra klart exakt allting, då vill man nästan bara ge upp och gå om. Jag vill inte vara den som sitter och kollar på när mina vänner tar studenten och veta att jag har ett kvar att gå i skolan. Så jag gjorde klart allt skit och nu kan jag bara vänta och se på fredag vad jag får för betyg. Ja jag slutar på fredag, skit jobbigt då nästan alla redan har fått sommarlov. Men imorgon har vi något som heter skansenkampen med skolan så det ska bli väldigt kul så där dagen innan avslutningen.
Ska gå och träna nu med den här grisen, vi har varit tillsammans i lite mer än 9 månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0