The show goes on

Sitter och pluggar för fullt, har lite panik måste jag säga. Har ett reportage, recension, photo safari,
processanalyser och en kloningsuppgift att göra till på tisdag. Och som ni märker så går det åt helvete.
Det är svårt och göra uppgifter på datan då man blir så distraherad av allting.
Såg att 125 personer har sitt min ansökan till karamellkungens sommarjobb.
Fy så pinsamt, men vad gör man inte för att få ett jobb. Inom 1 vecka tror jag så kommer
man få reda på om man är den lycklige provsmakaren eller inte. Kan inte göra något
annat än att hålla tummarna, det är allt jag har att gå på. Fick ju inget sommarjobb
från kommunen, vilket jag inte fick förra året heller. Vill ju inte vara arbetslös och pank
ännu en sommar :( Ska gå på alla inspelningar för pengarna på bordet så då kommer jag
tjäna lite pengar. Men får jag godisprovsmakarjobbet så kommer jag va den lyckligaste.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visste inte att du börjat blogga igen! <3 kul :)

2013-06-03 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0