Canary Island

Heej mina nuvarande 1-2 läsare haahha, det var alldeles för länge sedan!!
Med det sista året igång av gymnasiet tänker jag starta min blogg på nytt. Som sagt tänker jag inte
stanna kvar i Sverige i alla fall inte efter gymnasiet. Drar kanske eventuellt till London och pluggar musik
där, men har ögonen och öronen öppna för allt just nu, svårt att välja. Dagen innan skolan drog igång
vilket var i torsdags så kom jag och min älskling hem från Gran Canaria! Det var underbart där med
All inclusive och alla aktiviteter som vi deltog i. Träffade också ett par riktigt härliga människor där,
som jag hoppas vi lyckas hålla kontakten med.
Ha förståelse att det är svårt och få in alla rutiner igen det var längesedan jag bloggade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0