Jag försvinner aldrig

Jag har suttit med det här inlägget hur länge som helst och jag vet fortfarande inte vad jag ska säga.
Mitt liv är inte direkt intressant, det ända jag gör om dagarna är att spela, spela och spela.
Måste verkligen ta tag i mitt liv och fixa allt. Men det jobbigaste är att hitta motvivationen till att börja.
Jag vill skriva i min blogg, jag vill skriva låtar. Vill i princip göra allt möjligt men allt står stilla i mitt huvud.
Kanske för att jag inte gör så mycket med mitt liv. På något konstigt sätt hittar jag bara inspiration utomlands.
Där är allting så mycket lättare, där jag hör hemma. Jag ska hur som helst försöka ta fler bilder til bloggen.
Och sluta spela Lol hur lätt det nu blir hehehehe, okej inte sluta men dra ner på det i alla fall.
 Ska kolla på film nu ^^ Hej svejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0