Rädslan tog mest över.

A men tjena!

Har inte haft tid för ett skit, har prov imorgon, i övermorgon och på fredag.
Men idag hände det däremot en väldigt tråkig grej, vid bowlingen
(halv idrottsdag vare) så skulle jag gå ner för ett par trappor och
det slutade inte bra jag ramlade och de gjorde ont som fan,
men de verkar som att det gick bra i alla fall. Bara att de gör ganska ont nu när jag går.
Hoppas verkligen inte att de är något IGEN! För då tar jag självmord.
Och jättekul ju förfaaaaaaaan skulle ha fått tagit bort ortosen idag!
Men nejnejnej inte nu tack vare detta.
Kommer inte blogga något mer denna vecka kanske när
helgen börjar då men måste sätta mina betyg före bloggen.

Så nu har jag en ganska stor skräck för trappor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0