Bad and good things

Vafan jag pallar seriöst inte blogga.
Okej ska väl försöka bli bättre med det..


Jag kan väl börja med såhär att jag mår åt helvete låg bara och grät i bilen påväg hem.
Fotboll betyder nästan allt för mig, en av de grejer i ordet allt i alla fall.
Jag var hos en idrottsläkare(ortoped) idag och det var ju inte ett roligt besked man fick.
Korsbandet är av. Och om det nu ska bli bra och om jag vill spela fotboll igen.
Så måste jag operera.
Om jag opererar kommer jag nog inte kunna spela över ett år i alla fall och vafan
jag kommer komma efter så in i helvete!
Och hur ska sommaren gå?
Nej usch jag vill inte tänka på det :'(
En rolig sak är i alla fall att vi ska köpa en golden retriever.
Det är bestämt, vi ska åka och kolla på den i helgen :)
Den är så urgulligt sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0