Now I do what I do


Har huvudvärk så det bara smäller om de. Bajs jag saknar mitt långa OSLITNA hår :(
Ps. Bilden har inget med det dära att göra hahahah.

På hemkunskapen så halkade jag och ja det gjorde så jag fick fruktansvärt ont.
Men jag bet ihop och kämpade mig igenom resten av lektionen.
Men det gav ju självklart konsekvenser ja det gör rätt så ont just nu.
Hoppas i alla fall att jag kommer få sömn. Nästa vecka ska jag först
till läkaren på tisdag och ja har ingen aning varför och sen på
torsdagen ska jag till sjukgymnasten på KAROLINSKA lägg märke till att jag
bytte hahahah för det kändes som dom andra inte var så engagerade
i det jag skulle göra och blablabla men på torsdag då ska han ta
bort det det jag har på benet (vad vi har uppfattat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0