The sjukgymnast

Var hos läkaren och sjukgymnasten idag.
Benställningen sitter kvar på mitt ben, trodde jag skulle få ta bort
den men de låste bara upp den så nu har jag möjlighet att röra det fullt ut.
De bytte plåster på mitt ena ärr/sår och kolla om det var bra osv.
Hos sjukgymnasten var det inte sådär jättemycket som gjordes.
Men han kollade hur långt jag kan sträcka benet osv.
Fick göra några övningar också, har två övningar att göra
varje dag nu till på måndag då kommer jag tillbaks dit igen.
Men är glad att jag bytte sjukgymnast till karolinska han är grymt mycket bättre.
Och han sa att för att göra det lite roligare än att bara stå och
göra tråkiga övningar så kan man variera och göra olika övningar
med t.ex fotboll, va i en bassäng och göra det och sen övningar med spelet Wii haha
snacka om hur grymt glad jag blev då.
Det ska faktiskt bli skitkul så ett stort jävla plus till att jag bytte.

Cyprus, det underbara hotellet som vi alltid har åkt till ska nu byggas om..Igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0