happy-not happy

Det har inte hänt något under min helg, så varför ska jag ta mig tid
och skriva något skit om att jag inte har något att skriva om.

Imorgon har vi komp i alla fall, skit skönt slipper två timmars No och sen matte.
Vet inte hur jag ska känna mig jag känner ingenting, varken glad eller deppig.
Känner mig mest stressad inför allt som händer, läxor prov hit och dit.
På sjukgymnasten kommer jag få träna lite med en kille eller tjej vet jag inte
men han/hon operade sig samma dag som jag och det är samma skada.
Vi får se hur det går.... Det känns så jävla läskigt känns som mitt ben är en pinne.
Väger inte ett skit, inga muskler inte ett jävla skit.
Här hemma går jag ju i princip utan kryckorna.
Men nu ska jag börja gå mer och mer utan dom.
På torsdag så lät det som att jag skulle sluta med dom när jag kommer
tillbaka till sjukgymnasten. Men då använda dom när jag behöver det som
i skolan om jag går långt osv när jag inte orkar mer helt enkelt.


Disney Channel, hell yeah (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0