Gör inte illa er

Gå inte och gör illa er så ni får operera er.
Det är de värsta som finns. Det skönaste var när man
låg där på operationsbordet. Och dom sprutade in smärtstillande.
Det kändes som om man var i himlen, det börja självklart snurra
men sen kändes det så jävla skönt hela min oro släppte också.
Men sen kom ju det värsta när man vaknade upp då gjorde det
ont som i helvete. Men med tiden så förstår man sen att det inte
gjorde så himla ont utan smärtan kommer. Och tro mig det gjorde den.
För slangen som satt i ljumsken och bedövade mitt ben den åkte ut
redan första dagen. Men idag gjorde det absolut mest ont.
Jag vet inte varför men dom tog bort allt skit runt mitt ben och då
skrek jag så jävla högt att jag vet inte vad. Så de sprutade in någon
medicin i ljumsken som då skulle hålla i 4-6 timmar. Men jo så verkade
den bara i typ fem minuter så dom satt på allt på mitt ben sen igen.
Och jo juste jag fick ju vara uppe lite och åka runt i rullstol.
Ner till lekterapin men jag somna nästan tillslut så vi fick åka upp igen.
Gjorde ju också skit ont i benet. Så jag har fått medicin på medicin och
man blir ju jävligt trött av medicinerna. Och har fan gråtit hela dan idag.
Alla säger väl fan att det inte är något att oroa sig över när man ska
operera sig och de är fan inte sant. Asså när den opererar dig så händer
ju det inget man sover ju då men när man vaknar upp och dagarna som kommer.
Då börjar helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0