lunch snart

Ligger och väntar på att få lunch, fyfan kommer inte orka
det känns som jag kommer spy upp allt. Har inte ätit något alls.
Har precis fått massa morfin insprutat i armen.
Min lokalbedövning som dom satte in i mig under operationen
åkte ut igår. Så dom håller på och bestämmer om dom ska sätta
dit nytt eller om jag får gå på morfin.
Hur som helst efter ett tag börjar det göra ont som fan.
Igår natt kändes det som att jag skulle dö.
Hur som helst så sa läkaren att operationen gick bra så det va ju bra.

Vi vet ju inte riktigt än när jag får åka hem men typ fredag, lördag.

Kommentarer
Postat av: Siri

Åååh, stackars älskar dig!!! <333 :(

Det är i alla fall snart över, och då behöver du aldrig göra om det <3

2010-10-27 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0