Sjukhus fobi


Igår satt vi och snacka om ja bland annat då jag opererar mig.
Och jag är rejält vettskrämd, sjukhus skrämmer mig.
Sitter och är rädd varje natt om vad som kommer ske under operationen.
Kan va jävligt glad över att jag inte drömt någon mardröm än.
Den värsta tanken är att jag skulle vakna upp under operationen.
Och jag hatar verkligen att prata med främmande
männsikor något jag verkligen inte gör.
Att vakna upp i en sjukhussäng skulle bara äckla mig.
Tycker det är jättejobbigt att se andra människor som
jag känner liksom bara ligga på sjukhuset.
Tänk om jag får åka rullstol haha skulle känna mig som en mupp.
Förutom att jag skulle få slippa gå fanimej vad skönt!
Och det irriterar mig så jävla mycket
att dom inte kunde kolla upp mitt knä då jag gjort illa mig.
Jo jag fick ju vänta hela jävla sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0