Fotlöööööve

Fick världens energikick just nu önska jag bara kunde kuta
iväg någonstans haha från det här jävla skitlandet.
Seriöst jag HATAR Sverige! Alla människor är så otrevliga,
och vidriga(och med alla så finns det ju några undantag).
Men liksom man märker verkligen skillnad från alla andra länder,
Sverige grattis ni är nog det otrevligaste landet på hela jorden.
Jag, bollen, planen NU förihelvete kan ingen se mitt problem JAG VILL SPELA FOTBOLL!
Om dom dära jävlarna hade bokat in min tid tidigare så hade
redan jävla operationen vart klar och jag skulle kunna börja spela fotboll tidigare!


Det främre korsbandet är det som håller ihop lårbenet med
skenbenet och om ni nu är smarta så fattar ni att själva knät
håller inte ihop så det viker sig när jag springer.

Det dom ska göra när dom opererar mig så ska dom borra
två hål i mitt knä ett som går in och ett ut så drar
dom in en sena där som håller ihop mitt knä.

Kommer gå på kryckor i fyra veckor jo jo där kommer problemet.
Saken är den att jag kan inte, tro mig sist jag gjorde det så hade
jag mer ont i mina händer än i mitt knä jag hade blåmärken på händerna.
Och sen så efter nio månader så kommer jag få kunna träna igen! Jippie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0