Sjukgymnast


Helllllloooooo!♥

Efter skolan idag gick jag till en sjukgymnast på götgatan.
Han kollade bara på benet och så men nästa gång ska jag träna ordentligt.
Men jag vet inte om jag vill gå där, det känns lite sådär weird.
Kändes väldigt obehagligt att ha den jag hade med tanke på hans ögon.
Han var inte rikitgt blind men hans ögon kan man säga att dom var
förstörda när han skulle läsa något så hade han typ ansiktet 1 cm från pappret.
Men aja jag står nog ut det är ju trots allt inte lång tid kvar tills jag ska opereras.

Imorgon kanske jag ska leta rätt på det där med linsgrejerna
så kanske har på mig dom någon gång i veckan, med tanke
på att dom flesta vill se hur jag ser ut i dom.
Köpte dom mest för att kanske ha på fester och sånt,
till vardags blir det nog för mycket men vi får se.


Så a vi ses kära bloggläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0