Nytt träningsprogram!

Fan jajajaja! :D Imorgon ska jag ju till min sjukgymnast och får mitt
nya träningsprogram då, äntligen ett nytt är väldigt trött på mitt gamla
haha. Eller gammalt o gammalt det är ju i och för sig ganska nytt fast
med bara några fler grejer med. Hur som helst sitter och räknar ut att
när jag är i sjätte månaden efter operationsdatumet, så är det dagen efter
min födelsedag, 12:e april. Tänk er den dagen då jag får göra det testet ni
kan inte fatta hur jävla nervös jag kommer vara då för det säger om jag
får börja spela igen eller vänta i 3-6 månader igen. Just därför tränar jag
som en galning. Just därför jag går runt och har träningsverk helatiden.

Och inte för att bilderna har nåt med texten att göra men Jesus Christ!
Kom ihåg när jag kom hem från cypern, nej nej jag tyckte inte jag var brun alls.
När jag kommer hem från Karibien tänker jag va så brun, punkt slut.
Om inte brunare hahaha vi får hoppas för jag orkar inte gå runt och vara blek längre.



Och fan jag orkar inte svara på frågorna idag, får göra det imorgon då ;)

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vad härliga bilder :D vill ha värme nuuu!

Goood natt & sov så gott!

2011-02-21 @ 23:14:09
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0