*KNÄCK*KNÄCK*KNÄCK*

Så låter det helatiden och det känns väldigt obehagligt.
Det gick jättebra hos sjukgymnasten
Men det dära att det knäcks helatiden kom inte ihåg
vad han sa varför det kunde va så men jaja.
På grund av det så ska jag nu bara när jag kör knäböjen
så måste jag gå upp igen innan det precis knäcker.
Hos sjukgymnasten körde jag först Spinning cykel.
(OMG jag har inte cyklat på åh sen hundra år sen kan det ju kännas som).
Stretchade ut väldigt mycket i knät så det kan få full rörlighet snart!
Och fick stå på en balansbräda och köra knäböj vilket var
otroligt svårt eftersom jag inte har en sån bra balans.
Min pappa ska också mejla till min nya idrottslärare och ja berätta
lite om det o blablabla. Min sjugymnast tyckte också att vi
skulle be läraren ringa han så han kunde berätta mer om det,
för allvarligt så finns det ingen som förstår riktigt vad det innebär,
så därför är det nog väldigt bra att han gör det.

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0