Eftersom alla gjort den, gör jag också den.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Övervann min höjdrädsla och åkte parachute i Cypern och
upptäckte att det var de härligaste jag gjort i hela mitt liv.
4. Dog någon som stod dig nära?
Min finaste farmor <3
5. Vilka länder besökte du?
Cypern, Italien och stannade hemma i gamla goa Sverige.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Inget verkligen inget om det skulle gå att radera ett år från mitt liv skulle det vara år 2010.
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11:e april, 2:a augusti och 26:e oktober.
9. Största misstaget?
2 men tänker inte nämna dom i bloggen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det kan man nog säga, korsband avslitet.
11. Bästa köpet?
Min kamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kläder och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick byta klass och Cypernresan, resten var skit.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Iris - Goo Goo Dolls texten kommer alltid finnas med mig och inte bokstavligt talat.
När jag mådde dåligt skrev jag ner den texten över all min synlig hud.(INTE ANSIKTET).
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare helt klart.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Öppnat ögonen och inte vart så jävla blind.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget allt jag bara önskar är att jag inte gick på träningen just den dagen.
Då skulle allt vara bra jag skulle va den jag är, mitt riktiga jag.
18. Hur tillbringade du julen
Med familjen + mammas släkt
19. Blev du kär i år?
Lite för många gånger...
21. Favoritprogram på TV?
Navy CIS, alla CSI program, Huset Anubis.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ohja!
23. Bästa boken du läste i år?
Någon annanstans
24. Största musikaliska upptäckten?
MIN RÖST! Haha ne men fattar inte ens frågan.
25. Något du önskade dig och fick?
På julafton ja men inget annars!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Mitt knä helt uhuhuh :(
27. Årets bästa film?
Dear John. 
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åkte upp till fjällen till mitt kära ramis(ramundberget)
det var så jävla härligt där och åka skidor, tills en
person förstörde min vecka där uppe.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte skulle träffat vissa människor, skadat mig eller
att min farmor dog(förresten vet vi fortfarande inte varför hon dog).
Jag minns det som om det var igår, du bara låg där och det var blod överallt.
30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010?
Jävligt snygg, haha jo men asså fan om man kollar
på vissa bilder från andra år så visste jag verkligen inte
vilka kläder som passade mig och inte jag har äntligen hittat min stil.
31. Vad fick dig att må bra?
Musik och vänner.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
MIN CHANNING! ;)
33. Vem saknade du?
Farmor och vänner som jag inte träffat så ofta. 
34. De bästa nya människorna du träffade?
Finns inga BÄSTA nya människor jag träffade.
35. Planer för 2011?
Det ända jag verkligen bryr mig om, komma igång med fotbollen.
Jag har hela 2011 framför mig och ungefär i oktober så kan jag börja spela igen.

It's all I'm care about ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

2,3,20 är borta <3

2011-01-04 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0