oj då

Hola!♥
srry glömde blogga igår.
Igår så var det idrott den var väl rolig först spela vi fotboll med en jättestorboll(siri o jag hade det före marcus haha hon o jag uppfann det) sen gick jag o sara upp o spela badminton o då följde typ alla med.
Vi fick påskgodis, o sen fick vi glass oxå för vi hade stått i boden men nu står inte jag där längre det ät fett skönt jippi!
Vi hade boring b-språk(spanska) asså skit tråkigt o jobbigt att gå till gubbängen fram o tillbax!
O inte för så lä'nge sen nu så ringde sara till mig.
Hon sa att billy hade hittat en kanin o billy hade sprungit in precis när dom skulle åka till globen och den lever o hon fråga vad dom skulle göra med den.
Så efter ett tag så kom dom hit med den. Det var ingen kanin det var en liten hare en bebis. Så nu har vi den här o har lagt den tsm med våran snällaste kanin(Alva) o se om den tar hand om den.
Vi ska försöka ta hand om den lilla bebisen.
Asså den har värme men problemet är mat men vi ska försöka mata den med nappflaska med egengjord mjölk. Hoppas den lilla söta ungen överlever.Fast det står att man ska släppa tillbaka dom där man hitta den fast problemet e ju att vi inte vet. Och man får inte behålla vilda djur mer än 48 timmar tror jag de stod. Och om man lämnar den nånstans i det området så finns det en stor chans att katterna tar de igen.
klockan fem så ska jag åka till lisa för då har hon sin fest sitt övernattningsparty det ska bli skitkul:D
Nu är det bara en vecka tills ja fyller år! ja fyller år på lördan den 11 april :D <3


johanna♥


Kommentarer
Postat av: lisa

Kan du in te lägga ut bild på haren??<3<3

2009-04-04 @ 13:52:29
URL: http://aloohaa
Postat av: Johanna

försent.. he´s dead

2009-04-05 @ 21:29:15
Postat av: lisa lisa lisa

NOOOOO

2009-04-05 @ 23:23:42
URL: http://aloohaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0