Birka Paradise

Hejhejj! ja har ju inte bloggat på typ en vecka lr vad ? men det har ju lixom inte hänt nåt så lixom orka skriva, i varenda inlägg öhh gör inte så mkt blabla sitter vid datan o kommer sitta där hela dan...blablabla så orkar man ju inte läsa varenda dag fast nu kom ja på en sak haha har ju ifs vart ute ganska mkt oxå och har sovit över hos sara två gånger menmen sånt händer man glömmer bort.. Ja iaf ni vet ju vart ja har vart åkte Birka paradise med Sara<33 o hennes mamma o min mamma det var faktiskt riktigt mysigt o skönt vi har spelat på maskiner vi har vart på spa (ansiktsbehandling) SKIIT SKÖÖNT! :p köpt drinkar, smoothie(stavas ?) vi åkte ju med den båten igår till idag så vi sov ju däre oxå :) Det var god mat hmm vad har man mer o säga, på båten så köpte jag en parfym , gooodis :) , 4 nagellack o nåra typ grejjer man limmar fast på naglarna, o så köpte min mamma nån två pack mascara som jag fick en av :)
Nice var det :) Men orkar inte ladda upp bilderna jag tog jag får göra det en annan dag O imorrn så ska ju jag åka segelbåt tsm med sara o kommer hem på tisdan alltså en dag innan skolan börjar det är hemskt asså :( Så vi får se det kanske blir då jag laddar upp ;)  cya so long (haha stavas, stavas, stavas ?) XD




Byebye o pusspuss<33

// Din alldeles egna JOJO :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0