skola..skola gäääsp


Gomorron!

Blablabla, det är jag just nu woho.
Blää jag orkar inte gå till skolan menmen måste gå snart -.-'
Jag vill inte ha idrott idag har frukansvärt ooont och vi ska ju fortsätta med det
dära testet med armhävningar situps rygg(bellybacks?) etc.
Fast armhävningar och situps har vi gjort(det var det ända vi hann förrra gången(XD).
Men ja det kanske är dags att stänga av datorn.
JAG ORKAR INTE GÅÅ ÄR SÅ TRÖTT.
Jaja, jag fåår väll stå ut heej och då
HEJ DÅ<3
 
Back to bed....
Ja om jag ba kunde så......<3


Kommentarer
Postat av: Annika<3

sv: aha okj :)

Jag har pricis kommit hem.

2009-12-10 @ 15:51:50
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0