Kan man ha det tråkigare?

Asså jag har inte orkat att skriva så ofta men nu ska jag börja med det.
Idag så ringde Melli. Hon var sjuk, så då fick jag bli reserv som skolpolis.
Idag var det fördjupnigsområde(elevens val).
Jag har syslöjd. Håller på att sy ett linne. Och det gick åt helvete idag.
När jag skulle börja sy  på den det första som hände var att
det började trassla kan man bli galnare haha.
Jag skulle igentligen ha velat följt med sara hem med lisa o mattis.
Men jag var tvungen att göra skitjobbiga/tråkiga läxor.
Men nu är jag iaf äntligen klar med läxorna.
Det är så skönt, haha jag väntar på att nån ska logga in på msn.

k r a m  < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0