OJ oj srry

Hejhej igen! Har inte bloggat på jättelänge men jag har glömt bort heheXD
I helgen så var jag först med sara i farsta o hade kul haha vi flumma väldigt mkt! hade skitkul:D <3
Sen så åkte vi gokart med nåra det var ju jättekul haha vill åka nån mer gång:D
Man såg ju helt jävla muppad ut i den dära dräkten man fickXD 
I början så tyckte jag det var läskit men sen när jag kom igång haha så var det skitkul:D:D
Idag har det varit slöjd, vi hade oxå påskpyssel idag o vi har inte fått nån läxa alls inte spanska läxa heller haha för i fredags hade vi ju vikarie o ja fyfaan vad killarna flirtade med henne! Imorgon så ska vi på nån teater o då ska vi ha med matsäck.
Nu sitter jag bara lite o chillar annars så skulle jag nog ha gjort läxa haha men nu måste jag gå för mickis ska ha datan. Och idag fyller ju Sara 13 år..Grattis älskl.<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0