Nu hare däremot hänt mkt!

Tjabba!
Jag har bara hunnit att blogga nu för vi har haft kalas med mina kusiner,
för mamma,bubben och mickis dom har ju fyllt år.
Men nu ska jag berätta om både idag och igår!
Jag var ju på cup igår, den gick väll sådär,men det va ju bara en träningscup, inte en riktig cup utan en egen liten träningscup mot hammarby,ingarö och järla.
Vi vann en match,spelade lika 3 och förlora 2
I slutet tyckte jag det blev ganska tråkigt för det började regna as mkt och jag fick as ont i benen då!
Sen när jag kom hem så gjorde jag igentligen inget,kollade på körslaget vrf vet jag inte före det är sååå tråkigt men jag hade inge annat att göra.
Och idag så har vi ju haft kalas :)
Sen gick dom hem, förutom farmor och karro dom åt middag här :D
Så Karro o jag hade lite kul, vi va ute och kasatde ballong hahaXp
OBS. inte så bra att va ute och kasta ballong när det är mörkt och blåser hahaXp
Det vet man nu XD
Karro och farmor åkte nyss hem :(
Och nu sitter jag bara här vid datorn.
Jag ska nog kolla på V.Ä.N.N.E.R hade jag tänkt mig:D
Men vi får se ;)
Och sen så visade mamma mig ett skitsnyggt hus som jag vill flytta till!!!!!!!!
Hoppas oxå dom vill det :D
dom tyckte det va fint när man kollade på det i bilder men man vet ju aldrig när man ser det på visningen,
för mamma o pappa e så kräsna haha.
Men jag hoppas!!
Och plus det va bra pris oxå,
fast dom kommer nog höja det,
men det va ändå bra,
för på de flesta hus vi kollat på som vart fina har alltid kostat runt 5 miljoner och det är alldeles för dyrt,
men nu har vi hittat ett hus,
som är snyggt och både är ett ganska så bra pris!!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0