Mitt liv verkar gå ut på en andra chans xp

Asså har faktiskt tänkt på en sak, mitt liv går faktiskt ut på en andra chans för ni kommer väll ihåg att jag bytte till engelbrektskolan i 5:an men jag bytte ju sen tillbaka till tallis det va en andra chans!
och sen nu, först enskede, nää den va inte bra och nu ÅSÖ OCH DEN SKOLAN ÄGER, oxå en andra chans!
Men tack o lov att det finns en andra chans i mitt liv annars skulle mitt liv suga!
Min klass e så rolig och snäll, ovanligt killarna e shyssta och inte som i tallis!
Och tjejerna e skit snälla! men såklart jag tycker att ni andra oxå är Lisa,Sara,Isabelle,Melina,Mathilda,Tove,Siri
snälla! Jag älskar er ofc och det går ju inte att gämföras med dom jag går me nu , men dom e ändå jäkligt snälla, och jag kommer ju gå med dom i tre år som dom flesta jag har gått med er 4:an 5:an 6:an(fast vissa gick jag med sen 6års och en från dagis SARA<333det e ju samma sak fast 7:an 8:an och 9:an..Och nu går jag med Lina,Emilia,Leonora,Frida,Spyke,Miriam,Maryam,Ebba,Amanda och Andréa och dom e skitsnälla
och det som e så jävla bra e att jag har så jävla många underbara vänner och en bästa vän<33
jag är så jävla glad att jag har er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0