OPEN YOUR EYES! WOMEN!!!

Asså ne det här är så fel, sitter o läser en fd. femmas blogg och hon skriver
att hon tycker det är så trist i skolan och hon vill skippa.
Åhh jag blir så frustrerad seriöst om hon bara visste hur jävla mycket man vill tillbaks till den tiden.
Hon kommer så ångra det där det kan jag lova er.
Tallis var och är och kommer alltid förbli den bästa skolan och framförallt 6A den bästa klassen<3
Man vet inte hur mycket man kommer sakna det förrän man förlorat det.
Så om jag vore henne/dom så skulle jag fan göra allt för att göra det till den bästa tiden.
Sitter och tittar tillbaka i mina gamla minnen.
åh kommer ni ihåg sista dagen, picknicken? Jävlar vilken dag.
Vet ni, jag var lycklig!
Och sommaren med er herregud. Det finns ingen så stor saknad!
Det kanske blev lite trubbel ibland, men jag älskade det o jag älskar er!
För om man saknar något så mycket som jag så går det inte att motså att älska er?!
Det finns ett stort hål i mitt hjärta o jag vill försöka sätta dit delen igen men det går inte, det bara går inte :(<3
Alla jag känner har typ gått vidare men jag sitter här kvar och saknar er så in i helvete.
Alla har ju sina ''bad days'' men det känns som om mina blir bara fler och fler.
Snälla FÖR I HELVETE TA MIG TILLBAKA JAG BER DEJ, DU SOM FINNS VEM FAN DU NU ÄR DU KAN VÄLL I ALLA FALL GÖRA EN TONÅRSTJEJ GLAD!!

Lev ditt liv fullt ut! jag lovar er ni vet inte hur jävla mycket ni kommer sakna nåt och ångra att ni inte gjorde det till det bästa, ni vet inte vad ni kommer förlora förns det händer och ja den dagen kommer.

Den här bilden har ju kommit upp lite överallt men det är ju synd att inte alla i klassen är med, men det är den enda bilden jag har på er vilket är så jävla synd :( Ville inte splittras från er, men nu är det försent.
I alla fall tack för alla roliga, fina, sorgsna, jobbiga alla jävla minnen med er!
Ni vet att jag aldrig kommer glömma er för titta jag har inte gjort det än och kommer aldrig göra det heller
PUSS PÅ ER!<3

Kommentarer
Postat av: Siri Erika

Jag känner igen mig i det du skriver också, tiden i 6A var förmodligen den bästa tiden i mitt liv.

Men i stället för att sörja över att den tiden är slut måste man vara glad för att man hade den tiden, och se hur man kan använda allt bra man fick ut av den i det som händer nu.

Love you <3

2010-02-20 @ 15:58:09
URL: http://sirierika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0