hello sthlm!

Hej på er!

Nu är jag hemma rikitgt skönt faktiskt haha sängen var ju inte så skön lr *madrassen*(uppblåsbara haha).
Och första natten så åkte all luft ut jippi ont i ryggen säger jag bara.
Men kommer ju självklart sakna det en hel helg med fotboll HELT UNDERBART!<3
På hemresan så åkte vi med Viking Line mwahaha, i fem timmar!
Sen så var vi i slussen där ni vet.
Men vi var riktigt bra tjejer, vi kom tvåa vi är fan bäst!
Det lag som vann hata typ alla haha.
Men dom var ju fett cp.
Och deras tränare shit asså haha.
Usch men iaf vi kom tvåa :) Vi hade kul och kämpade så in i h******.
Hahah men bagarmossen var ju fett snälla dom heja på oss i vissa matcher
och sen så igårkväll så körde vi tjuv o polis med dom bl.a burken haha.
Men det var ju fett skönt att det inte var så många lag som va med den hära gången.
Tkr faktiskt det var roligare den här gången än förra gången vi va där av det jag kommer ihåg haha.
Och varje gång vi skulle gå ner för den dära jävla backen från skolan vi sov på
till hallen där vi spela själva cupen så ramla jag varje gång ouff ont i rooompan haha.
Men jag har skit ont i mitt ben faktiskt.
Och igår efter alla matcherna så badade vi haha fett skönt asså!

Och imorgon är det skola -.- JAAA vad kul, NAAAT!

Men skitbra spelat enskede i loveu<3
tyvär inga bilder haha tog inga, typsikt mig X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0