Julklapparna



Svart topp och röda byxor med hög midja♥


Skor♥ (ja jag har använt dom hahah dom är lite smutsiga)


En jeansväst♥


Svart tubtopp med spetsvolanger♥


Klänning med paljetter på♥


Vitt linne♥


Smycken♥


Presentkort♥


Eltandborste♥
(hahahahahah)


Musikalbiljett♥


Iphoneskal på mig själv?!♥
(hahahaha)


Poster på mina älsklingar♥


Världens godaste parfym♥
(ja jag brukar sitta och lukta på mig själv haha).

Och sen får jag självklart inte glömma min älskade iphone 4♥ som var min väldigt tidiga julklapp.
Jag fick också någon tröja, halsduk av mina kusiner, men de kan jag inte hitta just nu i
högen av alla mina kläder haha. Snart kommer kläderna upp här som jag köpte på rean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0