Bloggtorka

Det här var ju ett tag sen... Ne men kände verkligen inte för att blogga har varit så
otroligt deppig när jag kom hem efter Holland. Nu börjar allting rulla på bra igen.
Har fyllt på min garderob med mycket shopping haha kanske lite för mycket shopping.
Visar imorgon, kommer bli ett väldigt långt inlägg med mycket kläder. Plus tips om var
man kan köpa balklänningar! Var en som undrade det jag kan lika gärna tipsa om en sida
redan nu och det är www.dresswithanna.blogg.se hon har en egen liten webshop och säljer
otroligt snygga balklänningar. Men det är ett problem och jag kan inte komma in där längre.
Man kan ju hålla utkik och kolla in där ibland för bloggen är inte raderad det skulle isf stå det
när man klickar upp sidan. Firade Lisa och Sara i Lördags, mysigt var det.
Det här hade jag på mig då. Mina skor som jag fick i födelsedagspresent, jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0