The secret

Det är så sjukt, så stort att jag vet inte ens vad jag ska säga.
Såg hela filmen "the secrets" nyligen.
För att ens förstå måste man själv se den.
Jag började rysa när jag såg den, för det är så coolt och underbart.
Jag vet nu hemligheten om livet. Och jag tror på det också.
Skulle ni kunna tro att ni skulle kunna bli rika av att bara tänka och verkligen tro
att ni redan var det, känna lyckan och en dag helt plötsligt vinna på lotto?
För att förstå det så ska ni verkligen se på den filmen.
Vet ni vad, jag har verkligen letat efter ett par skor. Men de har aldrig funnits i
lager. Idag bloggade jag till och med om dom och efter att jag sett filmen helt
plötsligt får jag ett mail om att skorna kommer ut i februari. Det är ingen slump,
det är du själv som skapar allting. Av att tänka. Samma sak med
om man tänker dåliga saker som jag kommer aldrig kunna, nej det går inte,
jag kan inte osv. då dras du till det också. Hemligheten är lagen om
attraktion.
Jag är verkligen fullt seriös, ni måste se filmen!
Om jag ska va ärlig så känner jag mig som en ny helt person
en mycket bättre människa och så tacksam över allting efter att bara ha
sett en film. Det är helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0