hell yeah

Säkert några där ute som undrar vad som hände med min blogg och det undrar jag med. Efter sommarlovet 2012 så levde jag mitt liv utanför bloggen. När jag började gymnasiet så kände jag att jag var tvungen att lösenordsskydda min blogg ifall någon skulle söka på mitt namn haha. Bloggen har följt med mig ända från 6:an så tänkte att det var ingen bra idé om någon skulle läsa det men nu skiter jag fullständigt i det. Det här är och var mitt liv så enjoy it. Blogg.se är helt jävla cp så ska försöka lära mig det och sen kanske äntligen lista ut hur man tar bort lösenordsskyddet. Sitter och väntar på min kille som är och gymmar, jag har nog världens sämsta tålamod.

Kommentarer
Postat av: Siri

Åå hurra! Assöt bild på er :*

2013-04-11 @ 21:28:03
URL: http://egoflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0