Pictures of happiness

Denna vecka har varit riktigt jobbig, har tagit hand om Alexandra och bubben samt min lilla bebis lol vilket jag gör varje dag ändå. Jo juste 3 ganska så jobbiga hundar. Börjar förstå mina föräldrar lite mer faktiskt, fyfan vad jobbigt det måste vara för dom. Men glad är jag ändå, man ska alltid vara positiv, idag är det fredag och idol vilket är så mysigt. Mam o pap är i barcelona just nu och kommer hem imorgon. Har inte ens haft tid med att göra läxor, det här med att ta hand om barn och hundar samtidigt som man lagar mat, hämtar ena på fritids och går ut med hundar det är jävligt svårt det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0