VARNING för programuppdatering

Om ni bara visste hur jävla dåligt jag mådde inatt. Jag låg och grät hela natten för jag trodde
att jag aldrig mer skulle kunna starta upp datorn. Vet ni vad jag hade gjort jo jag skulle
uppdatera helvetes datan. Och vad hände sen jo det kom upp en rad text där det stod
"panic(blablabla nånting): Unable to find driver for this platform:" och fortsättning med en rad text
med olika nummer och bokstäver och avslutades med "system uptime in nanoseconds".
Skulle något klantarsle som jag göra programuppdateringen och få samma problem när du
försöker starta upp datorn ja då är det bara så att ni kan följa denna metod.
 
1. När ni startar upp datorn och hör ljudet så håller ni in knappen alt. så ska det komma upp en
ruta där man kan återinstallera mac osx lion.
2. Först klickar ni in erat internet och sedan klickar ni på återinstallera.
3. Sedan börjar processen och ni ska klicka in erat språk d.v.s svenska osv.
4. Och när allt är klappat och klart ska allt fungera igen, det bästa av allt är att ingenting försvinner,
du har exakt allting kvar bara att programuppdateringen inte är gjord.
Den bör du akta dig för jag läste sedan att det var något fel på thunderbolt uppdateringen,
det var thunderbolt som orsakade problemet. Hur som helst kommer jag nog aldrig mer
våga göra programuppdateringen på datan efter det här haha.
 
 Min älskade data är vid liv igen. Fast tyvärr måste jag ändå lämna in den då
det är något fel på hörlurar och högtalar utgången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0