Bättre tider

Jag är så jävla lycklig. Vetskapen om att man ska få fira sin 18-årsdag med de
personer man älskar i ett land man avgudar är helt jävla underbart.
Fattar inte varför jag föddes i Sverige, antagligen för att jag skulle få världens bästa föräldrar.
Det känns bara inte som jag hör hemma här, jag vill till något större och bättre.
Hela min familj har fått tagit skit länge nu, så de är fan dags att dra snart tycker man.
Greencard är de ända jag har på mina tankar nu. Sitter och skriver om antika grekland,
man tappar verkligen motivationen till skolan när man känner att man inte har någon
användning av det i framtiden. Det ända jag vill hålla på med är musik.
Har märkt att bloggen har blivit som ett redskap för att rensa tankar när jag försöker plugga.
Brukar funka för mig, bara att jag är så jävla trött nu. Dags och sova kanske.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0